مشاوره سئو

سئو و طراحی سایت در ساری

خدمات صفر تا صد  سایت شامل موارد زیر است:

– طراحی سایت

– بهینه‌سازی سایت (CRO)

– سئو سایت (SEO)

– مشاوره سئو 

– تبلیغات سایت

– تولید محتوای سایت

طراحی وبسایت مطابق با اصول سئو، اجرای سئو و تبلیغات سایت بخش مهمی از فرآیند بخش مهمی از موفقیت کسب و کار شماست.

خدمات صفر تا صد سایت در ساری همراه با پشتیبانی ارایه می شود.

خدمات سایت در ساری مطابق اصول سئو

با ارائه خدمات سایت، هویت کسب و کار را به تصویر می‌کشیم. این خدمات شامل طراحی سایت مطابق با اصول سئو، پشتیبانی سایت، مشاوره سئو، اجرای سئو و تبلیغات سایت است. خدمات صفر تا صد سایت در قالب پلن اختصاصی برای هر کسب وکار بطور مجزا ارائه می‌شود. با دریافت این خدمات، کسب وکار شما در نتایج جستجوی گوگل به مشتریان بالقوه نمایش داده خواهد شد.

سئو و دیجیتال مارکتینگ در ساری

طراحی سایت در ساری

در عصر دیجیتال طراحی وبسایت برای بسیاری از کسب و کارها امری ضروری است. وبسایت سازمانی علاوه بر اینکه نمایانگر هویت کسب و کار شماست، به برندینگ و جذب مشتریان جدید کمک می‌کند. ما با طراحی سایت مطابق با اصول سئو، تجربه کاربری خوبی را برای مشتریان شما رقم می‌زنیم.

 امروزه رقابت بسیاری در صفحات سرچ گوگل وجود دارد، زیرا مشتریان خدمات یا محصولات شما را در در گوگل جستجو می‌کنند و وارد سایت‌های صفحه نخست نتایج جستجو می‌شوند. بدیهی است چنانچه در معرض دید مشتریان نباشید، شانسی برای جذب آنها نخواهید داشت.

ما جهت طراحی سایت ابتدا کسب و کار و وضعیت بازار را بررسی می‌کنیم، سپس سایتی متناسب  با نیاز کسب و کار شما طراحی می‌کنیم. برای دیده شدن سایت شما در نتایج جستجوی گوگل نیز فرآیندهای سئو سایت را انجام می‌دهیم.

همچنین برای معرفی کسب و کار شما، برندینگ و تسریع فرآیند جذب مشتری نیز پلن تبلیغاتی در پلتفرم‌های ایرانی و خارجی را ارائه می‌دهیم.

طراحی وبسایت اصولی، سئو و تبلیغات سایت بخش مهمی از فرآیند توسعه کسب وکار شماست. صفر تا صد خدمات سایت را همراه با پشتیبانی ارائه می‌کنیم و در مراحل موفقیت کسب وکار در کنارتان هستیم.

پس از طراحی سایت مطابق اصول سئو، با اجرای سایر مراحل سئو کمک می‌کنیم تا سایت شما با کسب رتبه‌ی بالا در نتايج جستجوی گوگل،  بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشد.

سئو در ساری

سئو در ساری

با پشتیبانی و بهینه‌سازی‌های مستمر سایت، تجربه کاربری خوبی را برای مشتریان شما رقم خواهیم‌ زد. چنانچه وبسایت سازمانی داشته‌باشید، فرآیندهای بهینه سازی سایت، سئو و تبلیغات لازم را برای دیده‌شدن سایت شما در نتایج جستجوی گوگل و جذب مشتریان جدید انجام خواهیم‌داد.

تبلیغات گوگل در ساری

گوگل ادز در ساری

تبلیغات دیجیتال در ساری

تبلیغات دیجیتال در ساری

سئو چیست؟

SEO مخفف Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی موتور جستجو است. سئو فرآیندی است که طی آن به وبسایت یا یک محتوا کمک می شود رتبه بهتری در صفحه سرچ گوگل کسب کند. در این مقاله به مباحث تعریف سئو، مبانی سئو، تولید محتوای تاثیرگذار، تحقیق کلمات کلیدی، انتخاب کلمه کلیدی تاثیرگذار و آنالیز رقبا می پردازیم. لطفا با ما همراه باشید.
تفاوت اصلی سئو و تبلیغات  گوگل (google Ads) این است که سئو رتبه‌بندی «ارگانیک» است، به این معنی که برای حضور در آن جایگاه هزینه ای پرداخت نمی‌کنید. به بیان ساده تر، بهینه سازی موتورهای جستجو یعنی یک محتوا را برای موتورهای جستجو بگونه ای بهینه سازی کنید که با سرچ کلمه کلیدی مورد نظر، محتوای شما در رتبه بالای گوگل قرار گیرد.
به عنوان مثال، وقتی شخصی “لازانیا وگان” را در گوگل تایپ می کند، احتمالاً به دنبال دستور غذا، مواد لازم و دستورالعمل هایی برای تهیه آن است. اگر مقاله ای در مورد تهیه لازانیا وگان نوشته اید و می خواهید کاربران دستور پخت شما را پیدا کنند باید بالاتر از سایت های دیگر با دستور العمل های لازانیا وگان قرار بگیرید. این همان کاری است که در فرایند سئو انجام می شود.

بهینه سازی سایت
سئو و بهینه سازی سایت

بیشتر جستجوهای آنلاین با موتور جستجوی گوگل آغاز می شوند. در واقع، 75 درصد از این جستجوها در گوگل انجام می شود.
برای درک بهتر اینکه چگونه می توانید محتوای خود را در رتبه بالای موتورهای جستجو قرار دهید، ابتدا باید نحوه عملکرد موتورهای جستجو را بدانید.
هدف این مقاله این است که به شما در درک نکات سئو کمک کند تا بتوانید محتوای خود را برای رتبه بالاتر گوگل بهینه سازی کنید و توجه کاربران را به پست های خود جلب کنید.

بخش های اصلی سئو: سئو داخل صفحه و سئو خارج از صفحه

وقتی صحبت از سئوی  به میان می آید، دو مسیر مهم وجود دارد: سئو داخلی و سئوی خارجی.
سئوی داخلی در مورد تولید محتوای بهینه برای بهبود رتبه سایت است. این به استفاده از کلمات کلیدی در محتوا، نوشتن محتوای با کیفیت بالا به طور منظم، بکار بردن متاتگ ها و عناوین بهینه برای سئو، از جمله عوامل دیگر است.
سئوی خارجی بهینه سازی هایی است که در خارج از سایت شما انجام می شود، مانند کسب بک لینک. این بخش شامل ایجاد روابط و تولید محتوایی است که کاربران می خواهند به اشتراک بگذارند. اگرچه کار بسیار زیادی می طلبد، اما برای موفقیت سئو ضروری است.

استراتژی های سئو: سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید

وقتی صحبت از سئو به میان می‌آید، برخی از افراد به دنبال روش هایی هستند تا سریعتر در نتایج گوگل رتبه بالاتری بدست آورند. افرادی که سئو کلاه سیاه را پیاده‌سازی می‌کنند، تمایل دارند از تاکتیک‌های زیرکانه مانند پر کردن کلمات کلیدی و خرید بک لینک برای کسب رتبه بالاتراستفاده کنند. ممکن است در کوتاه مدت موثر باشد و ترافیک سایت شما را به ارمغان بیاورد، اما پس از مدتی، گوگل سایت شما را جریمه می کند و حتی آن را در لیست سیاه قرار می دهد، بنابراین شما هرگز رتبه ای نخواهید داشت.
از سوی دیگر، سئو کلاه سفید راهی برای ایجاد یک کسب و کار آنلاین پایدار است. اگر سئو را از این روش انجام دهید، یعنی بر مخاطبان خود تمرکز کرده اید و تلاش می کنید تا بهترین محتوای ممکن را در اختیار آنها قرار دهید، همچنین با اجرای قوانین موتور جستجو دسترسی مخاطبان به محتواها را آسان کنید.

سئو چیست
استراتژی سئو

برخی از روشهای کلاه سیاه

محتوای کپی و تکراری

وقتی شخصی سعی می کند برای یک کلمه کلیدی خاص رتبه بگیرد، ممکن است یک محتوای سایت خود را کپی کند تا بارها آن کلمه کلیدی را در متن خود بگنجاند. گوگل سایت هایی را که این کار را انجام می دهند جریمه می کند.

متن نامرئی و پر کردن کلمات کلیدی (keyword stuffing)

سالها پیش، یکی از استراتژی های کلاه سیاه این بود که تعداد زیادی از کلمات کلیدی را در پایین مقالات خود قرار دهید اما آنها را به رنگ پس زمینه درآورید. این استراتژی خیلی سریع شما را در لیست سیاه قرار می دهد. همین امر در مورد پر کردن کلمات کلیدی در جای نامرتبط از سایت صدق می کند.

پنهان سازی (cloaking) و ری دایرکت کردن (redirecting)

برای ری دایرکت کردن، روشهای درست و نادرست وجود دارد. روش اشتباه خرید دامنه های پر از کلمات کلیدی موردنظر و هدایت تمام ترافیک به سایت است.

خرید بک لینک

خرید بسته بک لینک که به شما وعده 5000 بک لینک در 24 ساعت می‌دهد، راه درستی برای لینک سازی خارجی نیست. شما باید از محتواها و سایت های مرتبط با محتوای خود لینک دریافت کنید.

از آنجایی که گوگل سایت‌هایی که از روشهای سئو کلاه سیاه استفاده می کنند را جریمه می‌کند،  ما به تکنیک های سئو کلاه سفید می پردازیم.
روش دیگری نیز به نام سئو کلاه خاکستری وجود دارد. این بدان معناست که این روش به اندازه کلاه سفید خالص و قانونی نیست، اما به اندازه تکنیک‌های کلاه سیاه هم دستکاری‌کننده نیست. در سئو کلاه خاکستری شما سعی نمی کنید گوگل را فریب دهید بلکه، در تلاش هستید تا یک مزیت متمایز بدست آورید.

توجه داشته باشید که گوگل استانداردهای سئو را بصورت واضح و دقیق اعلام نکرده است حتی گاه سخنان متناقضی از جانب مهندسان گوگل در خصوص سئو شنیده می شود. به عنوان مثال، گوگل گفته است که آنها طرفدار وبلاگ نویسی برای ایجاد بک لینک نیستند.
با این حال، وبلاگ نویسی برای رشد برندتان چطور است؟ اگر این کار را برای ایجاد آگاهی از برند (brand awarness)، ایجاد ترافیک با کیفیت به سایت خود و تبدیل شدن به یک نام آشنا انجام دهید، چطور؟
در دنیای سئو، مهم نیست از چه روشی استفاده می کنید، بلکه به نحوه اجرای آن بستگی دارد. اگر از سایت‌هایی که هیچ ربطی به محتوای سایت شما ندارند بک لینک می گیرید و مجموعه‌ای از لینک‌ها را اسپم می‌کنید، جریمه خواهید شد. اگر محتواهای با کیفیت و منحصر به فردی ایجاد می‌کنید که برای خوانندگان در سایت‌های مرتبط با شما ارزش ایجاد می‌کند، نتیجه مثبت خواهید گرفت و بک لینک های باکیفیت دریافت خواهید کرد.

اصول سئو

اکنون زمان آن است که یاد بگیرید چگونه بازاریابی سئو انجام دهید. درک مباحث سئو و محتوا ضروری است، اما سئو به عمل و زمان زیادی نیاز دارد. تکنیک های سئو اینگونه نیست که امروز آن را انجام دهید و انتظار داشته باشید فردا نتایج آن را ببینید. سئو اقدامات روزانه را با هدف موفقیت بلند مدت انجام می دهد.

محتوا چیست؟

احتمالاً شنیده اید که می گویند: “محتوا پادشاه است.” بیل گیتس این پیش بینی را در سال 1996 انجام داد و همینطور هم شد!

چرا محتوا پادشاه است؟

زیرا یک کاربر گوگل زمانی می خواهد نتیجه ای را پیدا کند که به بهترین شکل نیازهایش را برآورده می کند.
وقتی « پنیر خانگی سریع و آسان» را در گوگل جستجو می‌کنید، موتور جستجوی گوگل تلاش می کند تا بهترین دستور پخت پنیر خانگی درکل فضای وب را نمایش دهد
گوگل فقط به دنبال سریع‌ترین دستور غذا نیست، بلکه به دنبال ساده‌ترین دستور غذا است و  فروشگاه‌های آنلاین که پنیر منجمد دارند را نمایش نمی دهد. گوگل سعی می کند دقیقا همان چیزی را که خواسته اید به شما بدهد و با هدایت شما به بهترین محتوا، بهترین تجربه ممکن را در صفحه نتایج ارائه دهد. بنابراین اولویت اول شما برای نتیجه خوب در سئو، تولید محتوای عالی است و لازم است کار زیادی انجام دهید. سئو هیچ تفاوتی با مهارت های دیگر ندارد: نتایج عالی از تلاش زیاد حاصل می شوند. درست همانطور که بهترین بازاریابی در جهان به شما کمک نمی کند یک محصول بد را بفروشید، سئوی فوق پیشرفته نیز اگر محتوای با کیفیتی نداشته باشید بی فایده است.

فاکتورهای محتوای اثربخش

میلیون ها فاکتور در تولید محتوای با کیفیت موثر هستند. در اینجا مهم ترین آنها را ذکر می کنیم:

کیفیت محتوا

زمانی، پست کردن یک محتوا با یک سری کلمات کلیدی استاندارد بود. اگر محتوای باکیفیتی ایجاد می‌کردید که واقعاً مشکل کسی را حل می‌کرد، برجسته بودید و به آسانی رتبه خوبی کسب می کردید.
امروزه محتوا بسیار مهم است و بسیاری از کسب و کارهای آنلاین وبلاگ هایی دارند که از آنها برای افزودن ارزش به سایت خود و کسب رتبه بالاتر در گوگل استفاده می کنند.
ارائه محتوای عالی آسان نیست، اما خبر خوب این است که نیاز به خلق محتوا با موضوع کاملا جدید ندارید بلکه  می‌توانید از محتوای دیگران استفاده کنید، اما ارزش بیشتری به آن اضافه و محتوای خود را عمیق‌تر کنید.
نکته اصلی این است که محتوای شما باید مشکلی را حل کند یا یک راه حل ارائه دهد. اگر اینگونه نباشد، بازدیدکنندگان سریع از صفحه شما خارج می شوند و گوگل متوجه می شود که محتوای شما مشکلی را حل نمی کند.

هدف کاربر از جستجو (search intent)

گوگل می خواهد بفهمد وقتی کاربر عبارتی را در نوار جستجو تایپ می کند به دنبال چیست.
آیا آنها می خواهد چیزی بداند؟
آیا آنها سعی می کند چیزی بخرد؟
آیا به دنبال تماشای محصولات است؟
به عنوان تولید کننده محتوا، باید این را نیز درک کنید. شما نمی‌توانید محتوایی در مورد «بهترین چوب‌های ماهیگیری در یخ» بسازید و «ماهیگیری قزل آلا» را به عنوان کلیدواژه اصلی خود هدف قرار دهید. این منطقی نیست زیرا مردم معمولاً از چوب ماهیگیری مخصوص یخ برای صید قزل آلا استفاده نمی کنند. وقتی شما پاسخ درستی به پرس و جو ارائه نمی کنید و گوگل ای موضوع را درک می کند.

تازگی محتوا و پویایی سایت

استمرار در بارگزاری محتوا باعث کسب رتبه بهتر در صفحه نتایج گوگل می شود. با این حال، ارسال محتوای جدید تنها یک راه برای نشان دادن تازگی سایت به گوگل است. کارهای زیادی وجود دارد که می توانید با محتوایی که قبلاً منتشر کرده اید انجام دهید تا آن را بروز رسانی کنید.
اصلاح و تغییر محتواها، اصلاح لینک های شکسته و بروزرسانی داده ها و آمارهای قدیمی، همگی روش‌هایی هستند که به گوگل نشان می‌دهند محتوای شما همچنان شایسته جایگاه در صفحه اول است.

سئو سایت
سئو و بهینه سازی سایت

4 نکته برای تولید محتوای با کیفیت

درک هدف کاربر از جستجو (search intent)

شما باید بدانید که کابر وقتی وارد صفحه شما شد چه کاری می خواهد انجام دهد.

شناخت مخاطب هدف

باید بدانید مخاطب شما کیست، چه چیزی را دوست دارد، چه چیزی را دوست ندارد و چرا در سایت شماست.

تقسیم بندی محتوا

مردم توجهی به متن های طولانی و ساده ندارند. شما باید محتوا را با هدرها و تصاویر فراوان تقسیم بندی و جذاب کنید.

ارایه محتوای ارزشمند

هیچ چیز بدتر از این نیست که یک محتوا را بخوانید و چیزی به دست نیاورید. محتوای شما باید کامل باشد، اما همچنین باید به این سوال پاسخ دهد که “حالا چه؟” آیا وقتی خواننده مقاله شما را تمام کند، آنچه نیاز داشت را دریافت کرده است؟

تحقیق کلمات کلیدی

در اینجا  بطور خلاصه به تحقیق کلمات کلیدی می پردازیم. با تحقیق کلمات کلیدی درمی یابید چه نامی برای سایت خود انتخاب کنید و چگونه نام تجاری خود را در فضای آنلاین توصیف کنید.
کلمات کلیدی تعیین کننده روش های لینک سازی، انتخاب تاکتیک های سئو و برنامه ریزی برای اجرای آنها هستند. یکی دیگر از اشتباهات رایج این است که صاحبان کسب و کار فرایند سئو را متوقف می کنند. شاید آنها وب سایت خود را دوباره طراحی کنند یا یک کمپین بازاریابی جدید طراحی کنند. این کار را برای یک یا دو هفته انجام می دهند، صفحات خود را به روز می کنند و سپس کار را متوقف می کنند. آنها فکر می کنند که تحقیق کلمات کلیدی تنها یک بار انجام می شود. در واقعیت، دقیقا برعکس است. بهترین سئوکارها به طور مداوم در حال تحقیقات کلمات کلیدی هستند.
تحقیقات کلمات کلیدی به دلایل مختلف انجام می شود، اما دو دلیل اصلی آن کسب رتبه در گوگل و ایجاد محتوای مرتبط است. کلمات کلیدی دقیقا به شما می گویند کاربران چه می خواهند بدانند.

انتخاب کلمه کلیدی

انتخاب کلمه کلیدی تنها استفاده از ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی و انتخاب تمامی کلمات لیست نیست. بلکه شما باید هدف کاربر از جستجوی کلمه کلیدی (search intent) و همچنین میزان رقابت آن را درک کنید. در ادامه مهمترین فاکتورهای انتخاب کلمه کلیدی را آورده ایم.

انتخاب کلمات کلیدی درست

فرض کنید شما خدمات مشاوره ارایه می دهید و خدمات شما در یک سال 3 میلیون تومان برای هر مشتری هزینه داشته باشد. این مقدار کمتر از درامد ماهانه کاربران است، بنابراین هزینه دور از ذهن نیست اما هنوز هم نسبتاً گران است.
اکنون فرض کنید، اگر برای «نکات رایگان رشد کسب‌وکار» در رتبه اول باشید، حدس بزنید چه نوع مخاطبانی را جذب خواهید کرد؟ شما افرادی را وارد وبسایت خود خواهید کرد که به دنبال مطالب و خدمات رایگان هستند! این بدان معنی است که آنها احتمالاً برای خدمات شما هزینه پرداخت نمی کنند. این یک کلمه کلیدی می تواند هر ماه هزاران نفر را برای سایت شما ارسال کند. با این حال، احتمالاً مخاطب اشتباه است، بنابراین کسب رتبه برای آن کلمه کلیدی منطقی نیست. بهتر است کلمه کلیدی دیگری را انتخاب کنید، حتی اگر به معنای صرف نظر از 990 بازدید در ماه باشد.

آنالیز رقبا

حال شما کلمه کلیدی مناسب را از ابتدا انتخاب کرده اید. کلمه کلیدی شما با هدف شما از تولید محتوا و هدف کاربر از جستجو مطابقت دارد. قدم بعدی که انجام می دهید چیست؟
شما یک ابزار کلمه کلیدی مانند Ubersuggest را باز می کنید تا ایده های مرتبط با کلمه کلیدی را دریافت کنید. شما عبارت های کلیدی که با یشترین تعداد جستجو را بدست آورده اید اما توانایی شما کسب رتبه برای کلمه کلیدی موردنظر تا حد زیادی به فعالیت رقبای شما بستگی دارد.
برای مثال کلمه کلیدی «بازاریابی محتوا» را بررسی کنید.

سئو و بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا در سئو

 

وقتی نتیجه جستجوی ” بازاریابی محتوا “را مشاهده می کنید،می گویید: “چه عالی! 6590000 جستجو در ماه دریافت می کند. “چیزی که نمی دانید این است که صدها و صدها بک لینک لازم است و احتمالا سال ها طول می کشد تا حتی به کسب رتبه در صفحه اول گوگل به عنوان یک سایت جدید فکر کنید.
چرا؟ چون رقابت شدید است. سایت ها در حال حاضر برای آن کلمه کلیدی در صفحه یک رتبه بندی می شوند. این سایت‌ها مدتی در آنجا بوده‌اند، شهرت بالایی دارند و گوگل می‌داند که اطلاعات باکیفیتی ارائه می‌کنند. به این ترتیب آنها این جایگاه را به دست آورده اند. شما هنوز اعتماد گوگل را به دست نیاورده‌اید، و پیشی گرفتن از رقبا نیاز به تلاش و زمان زیادی دارد.

هدف کاربر از جستجو (search intent)

گوگل بارها و بارها به ما می گوید که هدف جستجو چقدر مهم است.
بیشتر مردم روی کلمات کلیدی تمرکز می کنند، در حالیکه به جای نگاه کردن به آنچه افراد در حال تایپ کردن هستند، باید سعی کنید هدف کاربران از جستجوی کلمه کلیدی را شناسایی کنید. این همان “هدف جستجو” (search intent) است. با درک هدف جستجو، و اجرای آن در محتوای سایت ترافیک کمتر اما با کیفیت تری خواهید داشت. بازدید کننده سایت شما مخاطب هدف شما خواهند بود و احتمال اینکه هزینه بپردازند نیز بیشتر خواهد شد.
فرض کنید شما صاحب یک سایت کاریابی هستید که از طریق متقاعد کردن شرکت ها به انتشار آگهی استخدام، درآمد کسب می کنید. این بدان معناست که شما باید صفحات مشاغل را به خوبی رتبه بندی کنید تا شرکتها شما را به رقبای تان ترجیح دهند. بنابراین هرچه افراد بیشتری از طریق شما شغل پیدا کنند، حقوق بیشتری دریافت خواهید کرد.
حال ببینید با جستجوی کلمه کلیدی «کاریابی مشاغل مهندسی» چه میبینیم:

تحقیق کلمه کلیدی
انتخاب کلمه کلیدی ثاتیرگذار

 

برخی به مهندسان  در شهر موردنظرشان اشاره می کنند، برخی دیگر بر رشته مورد نظر تمرکز می کنند. هدف هر جستجو کاملاً متفاوت است، این همان چیزی است که باید مشخص کنید. کاربر دقیقاً به دنبال چه چیزی است؟ به کدام رشته مهندسی علاقه دارند؟ آیا شهر خاصی مدنظر کاربر است؟

گوگل با تطبیق هدف جستجو با عبارتی که کاربر در نوار جستجو تایپ می کند به ما کمک می کند تا کلمه کلیدی درست را انتخاب کنیم. بنابراین مهم است که محتوا تولید کنید و کلمات کلیدی مطابق با هدف جستجوی کاربر را انتخاب می کنید.

4 نکته برای انتخاب بهترین کلمات کلیدی

     از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید

شما نمی توانید بهترین تحقیق کلمات کلیدی را بدون ابزارهای لازم انجام دهید. ابزارهایی مانند Ubersuggest و Ahrefs درک خوبی از وضعیت رقبا برای کلمه          کلیدی مدنظر ارائه می دهند و کارتان را آسان می کنند.

      درک معنی کلمه کلیدی

معناشناسی اساس آینده تحقیق کلمات کلیدی است. اگر یک کلمه کلیدی را 15 بار در محتوا تکرا کنید، گوگل چندان اهمیتی نمی‌دهد. آنچه برای گوگل             مهم است مطابقت کلمه کلیدی با هدف کاربر از جستجو است. اگر یک کلمه کلیدی را وارد کنید، به احتمال زیاد گوگل 12 کلمه کلیدی هم معنی دیگر را پیدا          خواهد کرد. به عنوان مثال لازم نیست عبارتهای مترادف با چوب ماهیگیری برای قزل آلا را محتوا بگنجانید. اگر محتوای شما خوب باشد، گوگل سایر عبارتها و            کلمات کلیدی هم معنی را برای محتوای شما لحاظ می کند.

      هدف کاربر از جستجو (search intent)

باید هدف از جستجوی کلمه کلیدی را بدانید. تفاوت زیادی است میان آنچه یک خریدار در گوگل جستجو می کند با آنچه یک محقق می خواهد. اگر محتوای            شما به سوالی پاسخ می دهد، خریدار نمی خواهید. اگر محتوای شما کالا یا خدمتی را می فروشد، شما یک محقق نمی خواهید.

      بررسی رقبا

یکی از بهترین راه‌ها برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی این است که ببینید رقبای شما چه می‌کنند و از آنها پیروی کنید. اگر سایتی برای کلمه کلیدی مورد          نظر شما رتبه یک را دارد، به ابزار تحقیق کلمه کلیدی خود بروید، URL آن را وارد کنید و ببینید از چه کلمات کلیدی یا شکاف کلمه کلیدی (kwyword gap)                استفاده می کند.

همچنین بخوانید: کدنویسی سئو، بهینه سازی متاتگ های HTML

منبع : https://neilpatel.com/what-is-seo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

 

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

×