مشاوره سئو

سئو و طراحی سایت در ساری

خدمات صفر تا صد  سایت شامل موارد زیر است:

– طراحی سایت

– بهینه‌سازی سایت (CRO)

– سئو سایت (SEO)

– مشاوره سئو 

– تبلیغات سایت

– تولید محتوای سایت

طراحی وبسایت مطابق با اصول سئو، اجرای سئو و تبلیغات سایت بخش مهمی از فرآیند بخش مهمی از موفقیت کسب و کار شماست.

خدمات صفر تا صد سایت در ساری همراه با پشتیبانی ارایه می شود.

خدمات سایت در ساری مطابق اصول سئو

با ارائه خدمات سایت، هویت کسب و کار را به تصویر می‌کشیم. این خدمات شامل طراحی سایت مطابق با اصول سئو، پشتیبانی سایت، مشاوره سئو، اجرای سئو و تبلیغات سایت است. خدمات صفر تا صد سایت در قالب پلن اختصاصی برای هر کسب وکار بطور مجزا ارائه می‌شود. با دریافت این خدمات، کسب وکار شما در نتایج جستجوی گوگل به مشتریان بالقوه نمایش داده خواهد شد.

سئو و دیجیتال مارکتینگ در ساری

طراحی سایت در ساری

در عصر دیجیتال طراحی وبسایت برای بسیاری از کسب و کارها امری ضروری است. وبسایت سازمانی علاوه بر اینکه نمایانگر هویت کسب و کار شماست، به برندینگ و جذب مشتریان جدید کمک می‌کند. ما با طراحی سایت مطابق با اصول سئو، تجربه کاربری خوبی را برای مشتریان شما رقم می‌زنیم.

 امروزه رقابت بسیاری در صفحات سرچ گوگل وجود دارد، زیرا مشتریان خدمات یا محصولات شما را در در گوگل جستجو می‌کنند و وارد سایت‌های صفحه نخست نتایج جستجو می‌شوند. بدیهی است چنانچه در معرض دید مشتریان نباشید، شانسی برای جذب آنها نخواهید داشت.

ما جهت طراحی سایت ابتدا کسب و کار و وضعیت بازار را بررسی می‌کنیم، سپس سایتی متناسب  با نیاز کسب و کار شما طراحی می‌کنیم. برای دیده شدن سایت شما در نتایج جستجوی گوگل نیز فرآیندهای سئو سایت را انجام می‌دهیم.

همچنین برای معرفی کسب و کار شما، برندینگ و تسریع فرآیند جذب مشتری نیز پلن تبلیغاتی در پلتفرم‌های ایرانی و خارجی را ارائه می‌دهیم.

طراحی وبسایت اصولی، سئو و تبلیغات سایت بخش مهمی از فرآیند توسعه کسب وکار شماست. صفر تا صد خدمات سایت را همراه با پشتیبانی ارائه می‌کنیم و در مراحل موفقیت کسب وکار در کنارتان هستیم.

پس از طراحی سایت مطابق اصول سئو، با اجرای سایر مراحل سئو کمک می‌کنیم تا سایت شما با کسب رتبه‌ی بالا در نتايج جستجوی گوگل،  بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشد.

سئو در ساری

سئو در ساری

با پشتیبانی و بهینه‌سازی‌های مستمر سایت، تجربه کاربری خوبی را برای مشتریان شما رقم خواهیم‌ زد. چنانچه وبسایت سازمانی داشته‌باشید، فرآیندهای بهینه سازی سایت، سئو و تبلیغات لازم را برای دیده‌شدن سایت شما در نتایج جستجوی گوگل و جذب مشتریان جدید انجام خواهیم‌داد.

تبلیغات گوگل در ساری

گوگل ادز در ساری

تبلیغات دیجیتال در ساری

تبلیغات دیجیتال در ساری

بهینه سازی متاتگ های HTML 

کد HTML سایت بخش مهمی از پازل سئو است. بدون برچسب‌ها (tag)، سربرگ‌ها (header) و توضیحات (description) مناسب، گوگل به سختی می‌تواند بفهمد محتوای شما درباره چیست و چرا باید در رتبه بالاتری نسبت به رقبا قرار گیرد.

وقتی می گوییم کدهای HTML بخشی از سئو است، جای نگرانی وجود ندارد. شما نیازی به دانش کدنویسی ندارید و در فرآیند تغییر برچسب ها و توضیحات دخالت بسیار کمی وجود دارد. در بیشتر موارد، تغییر HTML از دیدگاه SEO به سادگی کپی و چسباندن (paste) است.

در این مقاله به تگ های سئو در کدنویسی HTML می پردازیم. با ما همراه باشید.

متا تگ های کدنویسی HTML

متا تگ های HTML
متاتگ های HTML در سئو

برچسب های عنوان (title tags)

یکی از مواردی که اشتباه درک می شود، تگ عنوان (title) و تگ H1 است. اینها دو عنوان متفاوت هستند تگ عنوان چیزی است که در برگه بالای مرورگر شما و در صفحه نتایج گوگل نمایش داده می شود و تگ تایتل کاربر را به بازدید از سایت ترغیب می کند. چنانچه فرایند سئو سایت به درستی انچام شده باشد نرخ تعامل کاربر با سایت افزایش خواهد یافت.

متاتگ های html
متاتگ های html

 

در تصویر بالا “خدمات سئو و بازاریابی محتوا در ساری” تگ عنوان است. این برجسته ترین عنوان در صفحه نتایج جستجو بوده و دارای رنگ آبی یا بنفش است. با درج کلمه کلیدی اصلی خود و جذاب کردن متن آن، می توانیداز این بخش درست استفاده کنید.

توضیحات متا (Meta Description)

توضیحات متا بخش زیر عنوان در سفحه نتایج است. در این بخش شما می توانید به جستجوگر بگویید محتوا در مورد چیست. توضیحات مدنظر را با استفاده از کلمه کلیدی در قالب بیش از 160 کاراکتر در این بخش قرار دهید. دقت داشته باشد توضیحات هم در نسخه موبایل و هم در نسخه دسکتاپ به درستی نمایش داده شود.

نمونه توضیحات متا برای بازاریابی سئو

کد اسکیما (schema)

کدهای اسکیما زیرمجموعه ای از تگ های HTML هستند که نحوه نمایش محتوای شما را در SERP (صفحه نتایج جستجو) بهبود می بخشد.

به عنوان مثال، نویسنده ای در زمینه بیت کوین از یک اسکیمای برای رتبه گرفتن در SERP استفاده می کند و نویسنده ای دیگر در زمینه فروش کتاب کد اسکیمای دیگری را بکار می برد. پس از افزودن اسکیمای مدنظر، فراموش نکنید که صفحه خود را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که همه چیز به خوبی اجرا می شود.

عناوین سئو

یک نمونه از عنوان مهم H1  است. H1 عنوان مقاله شما است و در بالای صفحه نمایش داده می شود و هدر اصلی شماست.

این عنوان به گوگل می گوید که مقاله یا محتوا در مورد چیست. همچنین این فرصتی است تا فردی که برای اولین بار از سایت شما بازدید می کند را جذب کنید. از کلمه کلیدی اصلی خود در H1 خود استفاده کنید، اما کلمات کلیدی را در عنوان انباشته نکنید.

متن جایگزین (ALT text)

متن جایگزین تصویر مقاله شما را توصیف می کند. موتورهای جستجو با استفاده از متن جایگزین می توانند به صورت شفاهی تصویر را برای افرادی که دارای اختلال بینایی هستند توصیف کنند. متن جایگزین باید به درستی تصویر را تشریح کند و شامل کلمات باشد.

متن جایگزین تصویر مقاله شما را توصیف می کند. موتورهای جستجو با استفاده از متن جایگزین می توانند به صورت شفاهی تصویر را برای افرادی که دارای اختلال بینایی هستند توصیف کنند. متن جایگزین باید به درستی تصویر را تشریح کند و شامل کلمات باشد.

URL Slug (مسیر url)

با مشاهده آدرس سایت در SERP، می‌بینید که مسیر URL مکانی است که محتوای سایت در آن ذخیره شده است. URL Slug  بخشی از URL است که به گوگل می گوید محتوا در مورد چیست. در این بخش می توانید مهمترین کلمه کلیدی خود را وارد کنید.

 

متاتگ html
متاتگ html

 

در تصویر بالا “مقالات//category “همان URL Slug است.

4 نکته برای بهینه سازی کدهای  HTML

  1. از ابزارهای سئو استفاده کنید

ابزارهای سئو به شما کمک می کنند تا خطاهای کد HTML سایت خود را شناسایی کنید. به عنوان مثال، ابزار  Ahrefs به شما می گوید که آیا سایت شما دارای برچسب های عنوان(title tag) تکراری است یا چند مقاله فاقد توضیحات متا (Meta Description) هستند.

  1. برای سئو سایت از رقبا الهام بگیرید

بررسی رقبا و الهام گرفتن از آنها به معنی کپی کردن از سایت آنها نیست. اگر در تلاش هستید تا دریابید چه عبارتی برای تگ عنوان (title tag) یا توضیحات متا (Meta Description) خود استفاده کنید، از رقبا ایده بگیرید.

  1. هرگز متن را با کلمات کلیدی پر نکنید (keyword stuffing)

هیچ چیز بدتر از یک توضیحات متا نامفهوم و پر از کلمه کلیدی نیست.  گوگل دقیقاً آن را می بیند و حتی ممکن است شما را جریمه کند.

  1. از هدرهایH1، H2 و H3 استفاده کنید

در مورد هدر H1 صحبت کردیم، اما بقیه را فراموش نکنید. هدرها عناوین مهمی هستند که باید شامل کلمات کلیدی اصلی باشند تا به گوگل دریابد مقاله شما روی کدام موضوع تمرکز دارد. عناوین H1-H6 در محتواهای سایت مورد استفاده قرار می گیرند و نقش مهمی در سئو سایت دارند.

همچنین بخوانید: افزایش سرعت سایت در 20 دقیقه

منبع: https://neilpatel.com/what-is-seo/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهینه سازی متاتگ های HTML 

کد HTML سایت بخش مهمی از پازل سئو است. بدون برچسب‌ها (tag)، سربرگ‌ها (header) و توضیحات (description) مناسب، گوگل به سختی می‌تواند بفهمد محتوای شما درباره چیست و چرا باید در رتبه بالاتری نسبت به رقبا قرار گیرد.

وقتی می گوییم کدهای HTML بخشی از سئو است، جای نگرانی وجود ندارد. شما نیازی به دانش کدنویسی ندارید و در فرآیند تغییر برچسب ها و توضیحات دخالت بسیار کمی وجود دارد. در بیشتر موارد، تغییر HTML از دیدگاه SEO به سادگی کپی و چسباندن (paste) است.

در این مقاله به تگ های سئو در کدنویسی HTML می پردازیم. با ما همراه باشید.

متا تگ های کدنویسی HTML

متا تگ های HTML
متاتگ های HTML در سئو

برچسب های عنوان (title tags)

یکی از مواردی که اشتباه درک می شود، تگ عنوان (title) و تگ H1 است. اینها دو عنوان متفاوت هستند تگ عنوان چیزی است که در برگه بالای مرورگر شما و در صفحه نتایج گوگل نمایش داده می شود و تگ تایتل کاربر را به بازدید از سایت ترغیب می کند. چنانچه فرایند سئو سایت به درستی انچام شده باشد نرخ تعامل کاربر با سایت افزایش خواهد یافت.

متاتگ های html
متاتگ های html

 

در تصویر بالا “خدمات سئو و بازاریابی محتوا در ساری” تگ عنوان است. این برجسته ترین عنوان در صفحه نتایج جستجو بوده و دارای رنگ آبی یا بنفش است. با درج کلمه کلیدی اصلی خود و جذاب کردن متن آن، می توانیداز این بخش درست استفاده کنید.

توضیحات متا (Meta Description)

توضیحات متا بخش زیر عنوان در سفحه نتایج است. در این بخش شما می توانید به جستجوگر بگویید محتوا در مورد چیست. توضیحات مدنظر را با استفاده از کلمه کلیدی در قالب بیش از 160 کاراکتر در این بخش قرار دهید. دقت داشته باشد توضیحات هم در نسخه موبایل و هم در نسخه دسکتاپ به درستی نمایش داده شود.

نمونه توضیحات متا برای بازاریابی سئو

کد اسکیما (schema)

کدهای اسکیما زیرمجموعه ای از تگ های HTML هستند که نحوه نمایش محتوای شما را در SERP (صفحه نتایج جستجو) بهبود می بخشد.

به عنوان مثال، نویسنده ای در زمینه بیت کوین از یک اسکیمای برای رتبه گرفتن در SERP استفاده می کند و نویسنده ای دیگر در زمینه فروش کتاب کد اسکیمای دیگری را بکار می برد. پس از افزودن اسکیمای مدنظر، فراموش نکنید که صفحه خود را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که همه چیز به خوبی اجرا می شود.

عناوین سئو

یک نمونه از عنوان مهم H1  است. H1 عنوان مقاله شما است و در بالای صفحه نمایش داده می شود و هدر اصلی شماست.

این عنوان به گوگل می گوید که مقاله یا محتوا در مورد چیست. همچنین این فرصتی است تا فردی که برای اولین بار از سایت شما بازدید می کند را جذب کنید. از کلمه کلیدی اصلی خود در H1 خود استفاده کنید، اما کلمات کلیدی را در عنوان انباشته نکنید.

متن جایگزین (ALT text)

متن جایگزین تصویر مقاله شما را توصیف می کند. موتورهای جستجو با استفاده از متن جایگزین می توانند به صورت شفاهی تصویر را برای افرادی که دارای اختلال بینایی هستند توصیف کنند. متن جایگزین باید به درستی تصویر را تشریح کند و شامل کلمات باشد.

متن جایگزین تصویر مقاله شما را توصیف می کند. موتورهای جستجو با استفاده از متن جایگزین می توانند به صورت شفاهی تصویر را برای افرادی که دارای اختلال بینایی هستند توصیف کنند. متن جایگزین باید به درستی تصویر را تشریح کند و شامل کلمات باشد.

URL Slug (مسیر url)

با مشاهده آدرس سایت در SERP، می‌بینید که مسیر URL مکانی است که محتوای سایت در آن ذخیره شده است. URL Slug  بخشی از URL است که به گوگل می گوید محتوا در مورد چیست. در این بخش می توانید مهمترین کلمه کلیدی خود را وارد کنید.

 

متاتگ html
متاتگ html

 

در تصویر بالا “مقالات//category “همان URL Slug است.

4 نکته برای بهینه سازی کدهای  HTML

  1. از ابزارهای سئو استفاده کنید

ابزارهای سئو به شما کمک می کنند تا خطاهای کد HTML سایت خود را شناسایی کنید. به عنوان مثال، ابزار  Ahrefs به شما می گوید که آیا سایت شما دارای برچسب های عنوان(title tag) تکراری است یا چند مقاله فاقد توضیحات متا (Meta Description) هستند.

  1. برای سئو سایت از رقبا الهام بگیرید

بررسی رقبا و الهام گرفتن از آنها به معنی کپی کردن از سایت آنها نیست. اگر در تلاش هستید تا دریابید چه عبارتی برای تگ عنوان (title tag) یا توضیحات متا (Meta Description) خود استفاده کنید، از رقبا ایده بگیرید.

  1. هرگز متن را با کلمات کلیدی پر نکنید (keyword stuffing)

هیچ چیز بدتر از یک توضیحات متا نامفهوم و پر از کلمه کلیدی نیست.  گوگل دقیقاً آن را می بیند و حتی ممکن است شما را جریمه کند.

  1. از هدرهایH1، H2 و H3 استفاده کنید

در مورد هدر H1 صحبت کردیم، اما بقیه را فراموش نکنید. هدرها عناوین مهمی هستند که باید شامل کلمات کلیدی اصلی باشند تا به گوگل دریابد مقاله شما روی کدام موضوع تمرکز دارد. عناوین H1-H6 در محتواهای سایت مورد استفاده قرار می گیرند و نقش مهمی در سئو سایت دارند.

همچنین بخوانید: افزایش سرعت سایت در 20 دقیقه

منبع: https://neilpatel.com/what-is-seo/

×

 

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

×